Címkék

, , , ,

Low-6-2-25-151

Rengeteg poszttal vagyok adós, és ezeket sosem fogom megírni. Mostanra jutottam oda, hogy lenne rá időm, de ez is valami. Szóval LOW. Egyrészt van ez a képregény, a Low, amit első látásra megvettem Berlinben, mert annyira különleges volt a képi világa. Kicsit bajban is vagyok, mert pont emiatt nem tudom eldönteni, hogy folytassam-e a sorozatot. A világ gyönyörű, szokatlan, a rajzstílusa pont olyan, mint amit szeretek. Vagy nem olyan, mint amit nem szeretek. Mindegy.

A távoli jövőben a maradék emberiség a tengerek mélyére szorult a Nap sugárzása miatt, és valamikor, a történet idejét megelőzően útnak indítottak egy űrszondát potenciális lakható bolygók felfedezésének céljából. Egy család áll a sztori középpontjában, de egyik pillanatról a másikra minden elromlik, és innentől kezdve megkapunk egy mindenklisés történetet. Egy nagyon butát. Plusz van benne sok meztelen nő, orgia, meg direktben ábrázolt szexuális aktus, és a bosszúálló főhősnőn is magas sarkú búvárruha (!) van.

De itt van még egy kép, hogy lássátok, milyen rohadt menő közben.

De itt van még egy kép, hogy lássátok, milyen rohadt menő közben.

Aztán meg az van, hogy jelenleg én is elég low vagyok. Valahogy nincs meg a flow. Lesérültem a közelmúltban, a karrierem nem sok jóval kecsegtet, senki sem akar nekem sok pénzt adni, hogy boldogságot vegyek rajta. Vagyis sok kaját meg könyveket, esetleg háztartási gépeket. Befejeztem a tömegelést (=úgy nézek ki, mint egy disznó), elkezdtem a diétát (=minimum két hónapig spárta lesz, mindenféle értelemben, no joy). Egyszer rohadt meleg van, most meg nem süt a nap – bár ez tökéletesen passzol a hangulatomhoz. Minden áll, egy helyben, miközben mindenki más halad, én meg csak nézem.

http://coub.com/view/4h9w1

Köcsög motivációs videókat nézek, meg mantrázom magamban a Dűnéből az obskúrusat, de mintha semmi sem akarna történni. Pedig én csinálnám, de nem tudom már, mit.

A fenti videó linkjét már régóta őrizgetem, végre lett értelme.

Reklámok