Címkék

Múlt pénteken befejeztem a diétát, többek között azért, mert éreztem, hogy megjött az éves betegség, és nem 0 CH-s napokkal gondoltam javítani az állapotomon. Egészen korrekt eredményt is hozott, már ami ennyi idő alatt (kb. 8 hét) és heti ennyi edzéssel lehetséges volt. Egyszer sem álltam rá a mérlegre, a centizést is elhagytam, tehát marad a tükör meg a fotók. Mostanra már megfigyeltem, hogy a derekam és a hátam alakul a legjobban, a combok-karok utána. De hogy a vádliról képtelen vagyok fogyni, az tényleg nevetséges. Mindegy. Képet ide nem posztolok magamról, vagy elhiszitek, vagy nem.

Nem vagyok tehát elégedetlen, mégis észreveszem magamon, hogy mennyire befolyásol az a testkép, ami a social mediából árad felém, vagy amit éppenséggel a női öltözőben látok. Hiába tudom, hiába látom – egészen konkrétan – hogy az utolsó noname fitnesz/bikinimodell is szúrja magát. Aztán meg kiragyásodik az arcuk, és megy a tűzoltás, hogy melyik doki fogja kérdezősködés nélkül felírni a megfelelő valamit. Baromi kiábrándító egy élmény volt ezt a beszélgetést végighallgatni, majd látni, hogy kistasival bevonulnak a vécébe, és csitt-csatt. Mert az edző adja be ugye, gondolom, a szurit magának nem akarta a lány. Szóval hiába tudom, hogy nem véletlenül olyan szálkás xy, akinek a fizikumát mindig megcsodálom, mégis arra gondolok, amikor belenézek a tükörbe utána, hogy eh. De hát ennyire futja két év melójából egyelőre.

Meg őszintén szólva sokkal jobban érdekel az, hogy változtatnom kell az edzéseimen, mert szerintem stagnálok kicsit, és bizonyos dolgok nem mennek jól, vagy úgy, ahogy régen. Régen jól ment a nagy súllyal guggolás, most nem megy. Bár tény, hogy mostanság az ass-to-grass-szal kísérletezgetek a szabadsúlyos guggolásnál. Még mindig nem tudok húzódzkodni. A felhúzásomról nem tudom eldönteni, jó úton járok-e, maradjon a hagyományos felállás, vagy csináljam sumo-ban, ami megint egész más. Szépen fejlődik a hátam, a farom és a combom, de pl. a vállam nem eléggé. Talán genetikus? Vagy csak rosszul edzek?

Az utóbbi lehetőség miatt gondoltam arra, hogy kipróbálok valami mást, úgyhogy a hagyományos osztott edzés helyett push-pull-módszerrel fogok dolgozni egy darabig, egészen pontosan a lower body push-upper body pull és lower pull-upper push felosztással. Itt a cikk a lényegről. Bár félek tőle, hogy baromira megunom, nem tudok bizonyos dolgokról dönteni, hova illik. Ma megcsináltam egyébként az első lower push-upper pull napot, és azért kemény volt ilyen ismétlésszámokhoz passzoló súlyokkal hátat edzeni. A guggolást meg most hagyjuk.

Illetve felmerült bennem a PowerBuilder-féle rendszer is mint alternatíva, de egyelőre még csak szemezek vele, nem tudom eldönteni, nekem való-e, illetve mivel annyira másként edzettem eddig, nem fogok-e ráunni.

Reklámok